torstai 14. heinäkuuta 2011

I hope you like trollin'!

Mun innostus kaikkeen mahdolliseen nörtteilyyn on nyt jääny viimesten viikkojen aikana, koska joka päivä mulla on ollu jotain ihkua odotettavaa tai tekemistä. Nytkin viimeset kolme päivää oon käyny Tikkurilassa hengailemassa iltaan asti ja huomenna päädyn Linnanmäelle ihkusti monen vuoden tauon jälkeen!

Kuopioonkin suuntaa mun tiet sitten tiistaina. Sitä ennen pitää tosin siivoilla vähän huonetta ja laittaa lamppuun killuttimia ja nauttia elämästä vittu. Mut ei siinä mitään, koska elämästä nauttiminen on tällä hetkellä varsin ihanaa♥

En jaksa nyt tän enempää päivitellä, mutta aattelin, että voisin (kaiken siivouksen jälkeen ofc) ottaa muutaman kuvan huoneesta, koska se seinän väri on niin ihana. Pitää vaan tosiaan siivota ja laittaa vaikka julisteet seinille ja vähän vielä järjestellä ja miettiä, et mihin laitan radion, mutta se on huomisen aamun murhe. Sain nimittäin tehtävän siivota ennen kun Mikaela saapuu Helsinkiin, sillä muuten joudun lähtemään sunnuntaina jo Kuopioon.

Ja loppuun vielä pakollinen ihkutus, koska tää tapahtuu vihdoinkin!

Mä saan oman tietokoneen♥ En tiedä vielä minkälaisen, koska jos mummon yks kone, jota sei käytä, on sellanen kelpuutettava, otan sen, mutta jossei, niin sit saan sellaisen uuden (no shit Sherlock). Mutta tosiaan haluan eka nähdä sen mummon koneen, sillä mitä sitä turhaan kuluttamaan lähemmäs tuhatta euroa uuteen koneeseen, jos on saatavilla hyväkuntonen ja vähänkäytetty kone, jossa on jo valmiina kaikki virusturvat ihan huiput ja se toimii hyvin?

Me, me, me so excited!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti