lauantai 14. heinäkuuta 2012

Gangrene meets hospital.

Hankittiin tossa tiistaina taas uusi lemmikki.


Kolmas pupu siis. Tää on tällä kertaa nyt ihan vauva, eikä mikään vanhus. Kohta vasta 2kk vanha ja pieeeeeeeeeni. Kaikki muut eläimet on isoja siihen verrattuna. Jopa se pieni kani, joka ennen näytti ihan saatanan miniltä, on nyt jättiläinen.


Tuossa heilahtanut kuva esimerkkinä. Mutta se on niin heeeelvetin pieni.


Ja mahtuu perkele käteen, tuituitui♥

Ehkäpä lopetan siitä jauhamisen, mutta onneksi näen sen taas pian huomenna ja pääsen mössäämään sen kuoliaaksi.

Niin, ollaan tosiaan Kuopiossa. Saavuttiin eilen myöhään tänne ja tänään oltiin sitten Animeconissa pyörimässä. Tultiin tasan Animeconin takia tänne, mutta muutenkin oisin halunnu Mikaelalle näytellä paikkoja, niin tässä samalla se vähän menee. Tänään kerettiin käydä jopa kattelemassa Heseä ja Levykauppa Äxää ja Anttilaa, wow.


Pukeuduttiin maailmanloppu-teemalla tuommosiksi jutuiksi. Mikaela oli zombi, minä jokurandomi sekopää hoitaja. Mikaelan elämä on muuten nyt ihan täydellistä; siitä otettiin paljon kuvia.


Tuossa vähän läheisempi kasvokuva, mikäli jotakuta kiinnostaisi tällainen mahdollisesti. Toi puku oli musta tosi jees, tosin mun hame ei ollu tarpeeks puffeeeh, eikä mun tissit tarpeeks isot. Nytkin olin isontanu niitä vähän, kun laitoin liian isot kuppirintsikat. Oikeasti olen lauta.

Yksi tuskanaihe päivän aikana oli myös korkokengät. Koska mun korkkarit on kirpparikamaa UFF'ltä. Niissä on korko ehkä millin väärässä kohtaa ja se vaikuttaa ihan saatanasti, joten hoipuin niillä koko päivän ihan päkiät verillä.

Okei, otin ne yhdessä vaiheessa pois ja kärsin, kun sora pisteli jalkapohjia keskustassa. Näin siellä samalla entisiä luokkalaisia, jotka kyseli ihmeissään, että mikä ihme tapahtuma täällä on menossa. Oli jännä nähdä ne, mutta kauheen kiva kuitenkin, koska ne tuli mulle kotsantunneilla suhteellisen läheisiks, vaikkei niin ehkä voi sanoakaan.


Teemaan sopien (ainakin mun) ostettiin myös kolme minisöpöäpöpöä. Siis näiden tuotemerkki on oikeasti Söpöt Pöpöt, mutten oikeen osaa sanoa yhteen sitä ja sanaa mini taivutettuna... Toi valkoinen noista on munasolu, mustavihreä on kuolio ja viimenen musta juttu on HI-virus, tuttavallisemmin HIV. Noi on älyttömän söpöjä♥


Tosiaan me yövytään Oton kotona, mutta Otto ei ole täällä (ikuinen katkeruus syntyy tästä.), vaan kaverin luona jumalauta. Minä kerrankin saavun Kuopioon, eikä se edes minua suostu tapaamaan tyhmä.

Mutta meidän seuraksi on tänne saapunut uusi kisuvauva♥ Tuo miukuu söpösti ja on ihan älyttömän söötti tämäkin. Haluan viedä tollasen kotiin ja litistellä sitä♥ Siitä tulee vähän mieleen Rolle, mun eka kisu siis.

Mutta nyt tämän pikapäivityksen jälkeen menen tuonne katsomaan jehovantodistajien uutta lastenanimaatiota sadatta kertaa, koska näytetään se mutterille.

So long.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti