perjantai 20. toukokuuta 2011

Sodomismo is sodomisizing.

Huomenaamuna lähtö kohti Helsinkiä 5:45 junalla! En tasan jaksa herätä niin pirun aikasin, mutta pakkohan se on, kun sillä junalla nyt päätettiin Pinjan ja Emmin kanssa mennä. Sunnuntaina jo D'n keikka omgz aksjd kun oon oottanu sitäki vitun bädniä Suomeen jo kolme vuotta ja uskoin, että sei ikinä tulekaan ja nyt yhtäkkiä pam ihan nurkan takaa tulee ilmotus, että kyllä, D on vitun tulossa Suomeen!

Mitäs mitäs, siivosin äsken kaapin aika nopeesti, mutta kuitenkin siistiks se tais tulla, vaikken mun ukkoani löytänytkään. >__<

Toissapäivänä oli 18. päivä ja eilen 19. ja se on perkeleen hienoa ja jännittävää, vaikka masentelinkin. Mutta masentelin, koska vitun 4578 ja ikävä.

En oikein tiiä, mitä sanoa siitä, koska mulla on kyllä paljon asioita, mutta niitä en osaa sanoiks pukea tarpeeks kauniiseen muotoon. En oikein osaa sanoa kunnolla mitään muuta, kun kiitos, mutta kai sekin aika hyvä on. Kiitos on nimittäin se, mitä mun pitäis hokea koko ajan ja mitä mun tekee mieli hokea kehujen ja rakkaudentunnustuksien ohella ja herranjumala en osaa olla muotoilematta näitä lauseita nolosti. XD

Öh, niin... Idk, en oo ikinä ollu hyvä ilmasemaan itteäni sanoin, mutta silti teen sitä aika useinkin, mutta nyt tökkii pahasti vastaan. XD En muutenkaan oo just tällä hetkellä puheliaalla tuulella, mielummin vaan olisin ja tyyliin istuisin lämpimästi sängyssä peittojen alla ja ah kaikkea yhtä kliseistä<3

Anteeksi, kiitos, heihei, tämä oli tällainen pikapostaus vain, sillä en tiedä, milloin seuraavan kerran tänne taas kirjoittelen!



Lol kun ei ole kani, mutta marsu saa nyt kelvata, valita ihan rauhassa, jos valituttaa~ XD

Nngh, oon tällaisessa söpöilytekstin kirjottamisessa niin huono, tuolla ollenkaan mitään söpöilyä ees ole, lulz. |'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti