lauantai 2. kesäkuuta 2012

Flytta, flyttar, flyttade, flyttat.

Nettinettinettinetti♥ Tultiin ryöstämään nyt näitten yhtien koti, kun oma on ihan tyhjillään. Ruoasta siis. Eilen koko päivä muutettiin ja aseteltiin tavaroita ja tänään sama jatkuu. Saatiin täältä mukaan matkalaukullinen ruoka-aineita ja pari kassia jotain pikkukamaa. Ja nyt mummmo toi meille lisää. :D

Netti on muuten kaput tässä ainakin keskiviikkoon asti, jollon saadaan kämppään nettiliittymä. Siksi en siis pääse päivittelemään blogiakaan, koska olen nyt itä-helsinkiläinen ja elän ilman nettiä. Toisaalta parempi; jää paljon aikaa järkätä kamat ja tulee sitten se tehtyäkin, kun ei oo Facebookeja sun muita häiritsemässä.

Eilen oli siis muutto ja kevätjuhla myös. Se oli kauheen lyhyt, ennen ne on aina ollu tyyliin sata vuotta pitkiä, mutta toi oli paljon lyhyempi. Siinä oli jotain pari esitystä ja stipendienjako. Mä olin ihan, että en saa mitään kuitenkaan, mutta härresgyyd. Minä sain kunnia- ja sanakirjan Finnish-British Societyltä, koska tulin valtakunnallisessa kirjotuskilpailussa toiselle sijalle. O--------O Meidän koulusta osallistu siihen ehkä kymmenen tai alle ja osa niistä oli käyny englantilaista koulua ja niistä kaikista minut valittiin edustamaan meidän koulua. Oli vähän sellanen fiilis, että... Oon ihan kunkku.

Tämä päivitys oli nyt tällanen pikanen, kun tosiaan tultiin vaan ryöstämään täältä ruokakaapit tyhjäks ymsyms. Pian palataan Itä-Helsinkiin järkkäämään kaikkea taas ja toivottavasti tänään saatais jo kirjahylly seinään kiinni.

Nyt ajatus kovasti katkeilee, koska tässä kahvitellaan ja kohta lähdetään.

Hejssan, minä asun nyt omassa kodissa♥ Freedom.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti