tiistai 29. toukokuuta 2012

Sloooow-mo.

Koeviikko ohi. Oon ihan typerä, kun jatkan samaa vanhaa tapaa lukiossa, kun aina ennenkin, mutten oo osannu vielä tsempatakkaan. Mä en meinaan koskaan lue kokeisiin. Joskus tarkistan jonkun asian, joka tulee mieleen yhtäkkiä. Viimeeks oon kokeeseen lukenu ehkä seiskalla? Sillonkin tasan ja vain ainoastaan historian, koska Heino♥♥♥ Halusin, että son musta ylpeä.

Ja nytkun en lue, ahdistun huomattavasti enemmän kun yläasteella. Voikun tää kaikki olis jo ohi ja sais jäädä nurkkaan tuijottamaan vihreitä lehtiä, jotka kasvaa koko ajan ja kaikki alkaa kukoistaa just tollai ärsyttävästi, niinkun joka kevät. Ja sitten ollaan niin saatanan onnellisia että.

Voispa vaan nukahtaa, eikä tartteis koskaan huolehtia mistään. Oon ihan rättipoikkipuhki, enkä ois tänäänkään jaksanu mitenkään lähteä aamulla kokeeseen, enkä todellakaan jaksais uudestaan lähteä tonne auringonpaisteeseen viemään jotain myöhässä olevia leffoja ja levyjä kirjastoon. Tänään pitäis saada suunnilleen loppuun asti pakkaukset tehtyä, koska huomenna tulee joku äitin lipasto mun huoneeseen jo valmiiks. Se valtaa mun huoneen, kun minä pääsen täältä pois ja omaan kotiin.

Tässä maatessa on jotenkin itkevä fiilis. Kuuntelenko mä liian surullista musaa? In Flames on jostain syystä aina saanu mut itkemään.

On bleeding knees I accept my fate.

Toi maailma ei ole kaunis. Joka päivä sitä silti joutuu esittämään, että kaikesta olis jotenkin kiitollinen. En minä ole, enkä mä edes pidä ihmisistä. Haluaisin olla tasan valitsemieni ihmisten kanssa jossain asumassa ja joskus yksin. Istua hiljaa, juoda jotain, keskustella aina välillä. Mä varmaan arvostaisin kaikkea enemmän niin. Mutta nyt kaikki tuolla ulkona on niin rumaa, kun kaikki puhuu siitä koko ajan, enkä minä enää jaksa sitä. Aina on niin ihanaa, kun kevät tulee ja JEEEEEEEEEEEEE saatana.

Haluaisin vaan jotenkin eristäytyä omaks yhteisöks joidenkin harvojen valittujen kanssa ja ne loput vois olla ottamatta meihin yhteyttä lähettää aluksella avaruuteen kuolemaan.

Eikä tää kone toimi vieläkään, eli kuvat saa taas jäädä pois. Perjantaista eteenpäin ei välttämättä hetkeen ole edes nettiä, koska ei olla liittymää vielä hankittu uuteen asuntoon.

Lopetan ininän ja meen nukkumaan.

P.S. Pinjan synttäreillä eilen oli kivaa, viihdyttiin siellä yli seittemän tuntia fädäillen. Oon ihan paksu ja turvonnut nyt.

2 kommenttia:

  1. Heh, ihmiset avaruuteen.
    Milmn raivokas vallankumous houkuttelee edelleen.

    Ihmiset kun vain sattuvat olemaan, eh, niin kovin vajaavaisia ja epäkiinnostavia ja kaikkea muutakin negatiivista.
    Vittuun sellaiset älylliset pahuuden ja mitättömyyden ruumiillistumat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Versailles kutsuu sienihuoneineen. Olisp jo Milmn ik koittanut.

      Poista