lauantai 5. toukokuuta 2012

Freddie high as Mercury.


Se on meidän kesän adoptiolapsi, Freddie. Ja huomenna sitten selviää saadaanko kämppä. Mellunmäki, metroasema 150m, 35 neliötä, vuokra 600. Metsä ihan lähellä, samoin kauppa, eli siis lande keskellä kaupunkia. Mahtava paikka meille ja eläimille. Ja ihan nyt näin kehuakseni, en itse edes ottanut yhteyttä vuokrantajaan, vaan se muhun mun ilmotuksen perusteella. Oon paras.

Viimeset pari kuukautta onki menny asuntoja etsiessä ja keksiessä erilaisia tapoja hankkia rahaa. Sain töitä, kaksikin kappaletta; oon Töölön Mehiläisessä osastosihteerin apulaisena ja muutenkin vähän juoksupoikana ja sen lisäks sain sitten Alepasta kahden viikon pikkuduunin, josta tienaa sitte sen 300 ja risat. Mehiläisessä mun palkka on hyvä, 10€/h, kun miettii, että mä lähinnä istun paikallani siellä ja näpytän konetta, eli samaa, mitä teen kotona.

Voisin tässä vielä myöhemmin tehdä kuvapostauksen, kun tällä koneella ei ole lähes yhtään kuvia, joita laittaa.

Paljon on tapahtunu ja paljon on tästä välistä nyt jääny kertomatta, mutta eihän se mitään, eiköhän se korjaudu tässä jotenkin.


P.S. Miksun ja mun eka yhteinen vappu sitten vietetty. Oli kovat bileet jeesusten kanssa.

2 kommenttia:

  1. Ei korjaannu se, kun et oo mulle täällä kertonu mitä on tapahtunu O----O

    VastaaPoista