lauantai 26. toukokuuta 2012

Plz leave a donation.

Hu0h Blogger. Poisti minun profiilikuvan ja nyt oon tollanen random faceless man. Eikä tämä edes anna lisätä uutta kuvaa. Vitun aslkdjfl vittu.

Tänään oli aikainen herätys, kun käytiin allekirjoittamassa vuokrasopimus. Se pariskunta oli ihana vanhuspappamummocouple tuitui ja niillä oli söpö koira. Rapsuteltiin koko aika sitä hauvaa ja se änki osittain meidän syliinkin♥ Nyt mulla on tässä aktiivinen pakkaus menossa koneella dataillen.

No ei, oikeasti mä olen saanu jo matkalaukullisen, yhden jätesäkin, yhden laatikon ja muutaman pikkukorin kamaa raijattua parvekkeele odottamaan ens viikkoa. Kun ennen tota lattiaa ei edes nähny, niin tällä hetkellä tohon lattiaan saa jo jalan. Wow. Jännä tavata lattia taas pitkästä aikaa.

Helvetti, että tää netti vituttaa mua. Vitun paska saatana helvetti kuolis vaan pois, rikon kohta meidän ovet uudestaan. En saa edes kuvia laitettua, kun vittu saatana jumalauta. Tapan kaikki.

Pupukin kerkes loukkaantua yks päivä, siltä katkes melkein kokonaan peukalonkynsi. Laitettiin sille sideharsoa käteen.

Joo helvetti en edes yritä kirjottaa enempää, kun tämä lyö koko ajan saatanan virheilmotuksia päin ruutua ja herjaa tosta saatanan netistä. Kuolis pois se, joka on keksiny näin huonon netin, joka lagaa nyt. Salee en ees saa tätä päivitystä ladattua alle tunnissa tänne. Ja nyt pitäis jaksaa vielä pakata lisää. En jaksa, ei huvita, saatana perkele ma tapa.

Tiiätte sen tunteen, kun eka teet jotain ja sitten koko ajan joku paska estää ja sit alkaa vituttaa ihan saatanasti ja melkein itkettää. Vittu sorthgoasdfhlgk dhfgdshfug dafug. Ihan vitun sama, meen nurkkaan itkemään sitte lmao, kuole paska, älä sitte toimi vittu perkele.

Tekee mieli pelata Peter Pania.

Vittu.

P.S. Oon varaton ennen palkkapäivää ja myös työtön, antakaa mulle rahaa ja työpaikka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti