lauantai 5. toukokuuta 2012

Without a surgery.

Kuvia siis luvassa, en edes osaa sanoa kuinka paljon jaksan näitä tähän laitella, kun lähes vuosi on tässä väliä.



Oltiin menossa PetExpoon Messukeskukseen viimeviikonloppuna ja Mikaela päätti kuvata minua. Oli siellä ehkä pari kuvaa mun naamastakin.

Olo oli Expossa vähänniinku lapsella lelukaupassa. Siellä oli niin paljon eläimiä, jotka haluan.


Kuningasboa. Naaraat voi kasvaa jopa neljämetrisiks joskus. Ja minä oon aina halunnu käärmeen. Ison käärmeen. Arvatkaa vaan keksinkö just mun käärmelajin.


Tavattiin siellä papukaija (ei juuri tämä kyseinen, vaan harmaa yksilö, tämä kuva nyt vain sattui onnistumaan ja toi väri♥), jolla oli helvetin pehmeä kieli. Se totteli käskyjä kiltisti ja nuoleskeli sormea aina, kun teki jotain.


Mikaela päätti hankkia itselleen Varala-pallin ja HeSY-kyrvän. Ootettiin ysiä sitten Expon jälkeen ainakin neljä minuuttia ja siinä oli kylmä. Siis oikeasti kylmä. Koska merituuli tuulee Helsingissä ja vaikka aurinko paistais, on kylmä sen tuulen takia.

Sitten saapuikin jo vappu ja me mentiin perhetuttujen kanssa Ullanlinnanmäelle kaikkien muiden kanssa. Mun piti kerätä sieltä pulloja, mutta loppujenlopuks vaan istuin ja juttelin ja otin mukaan pullot, jotka sattui mun käden ulottuville. Söin jopa munkin, vaikka oli huono olo ja join kaakaota. Aurinko kyllä paistoi sielläkin, mutta kylmä oli. Raijattiin pupu mukaan ulkoilemaan ja se oli siitä kyllä hyvinkin tyytyväinen!


Pupsu viihtyi mun haaroissa aluksi. Mukana oli siis perhetuttuja, minä, Mikaela, mummo, mutter, Tinttu ja Tove, joka on Tintun bestahh.


Sidottiin pupsuun aluksi ilmapallo, mutta loppujenlopuksi se puri langan poikki ja pallo karkas.


Otettiin pienimuotoinen perhepotretti, pelkkiä naisiahan tuossa kuvassa on. Neljän sukupolven naiset; mummo, mutter, me ja lapsonen. Lapsi pääsi oikein keskelle Mikaelan syliin. Kunniapaikka.


Kuten sanoin, se oli tyytyväinen. Aina kun tuuli puhalsi, se alkoi innoissaan nuuskia sitä ja oli innokkaana kaikkien syliin tunkemassa ja kerjäämässä rapsutuksia.




Otin lapsen kanssa yhteiskuvia.


Mun tulevaisuuden vaimo. Sen korviin mahtuu onneks paljon lävistyksiä, eli saan lävistää myös tulevaisuudessakin.


Eiköhän se sitten ollut siinä tältä erää.

P.S. You have your mother's eyes.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti