lauantai 2. huhtikuuta 2011

Crack bones with pure bliss.

Oon ollu viimesen kahden viikon aikana ihan yliobsessoitunu Deathstarsiin ja Black Veil Bridesiin. XD Mun äitikin arvostaa tosi paljon nyt, kun se yrittää nukkua ja mä kuuntelen tässä aika melkoisen kovalla kuitenkin näitä biisejä. Nomutta oma vikansa, mitäs vei läppärin Mikkeliin mukanaan ja pakotti mut olemaan tällä koneella. En mä nyt yhtäkkiä kesken datauksen ala konetta vaihtamaan.

Ja joo samalla tässä on tullu taas sellanen fiilis, että haluaisin ihan oikeasti taas alkaa meikkaamaan tummemmin, koska oon viimeset viis viikkoa vetäny ihan haaleilla meikeillä melkein, lukuunottamatta paria poikkeuspäivää. Ja kaikenlisäks pitää ostaa todellakin housut, koska dah, mun kaikki housut on joko rikki tai vääränlaiset. XD Ainoot ehjät on tällä hetkellä mustista farkuista leikatut farkkushortsit, jotka yltää about puoleenreiteen/vähän yli ja joihin oon ite ommellu jotain paskaa kirjailua~

Miks just nyt keksin kaikkea, mitä on tyyliin pakko oikeasti ostaa, kun mun pitäis säästää rahaa? Koska ilman housuja ei voi elää, mulla on housufetissi; pakko käyttää housuja julkisesti ja yksityisesti. Ja sit oon keksiny ainakin viis levyä, mitkä pitäis ostaa, sillä satun ylikuluttamaan kyseisten levyjen biisejä jo nyt YouTuben kautta ja haluaisin ihan omistaa ne levyt. XD

Yeah, satun olemaan outo ja ostan musiikkia, en lataa sitä laittomasti kun ehkä pari satunnaista kappaletta välillä ja niidenkin levyt ostan yleensä myöhemmin.

Tänään ei kyllä oo hirveesti inspiraatiota kirjottaa mitään. Taidan siis taas jättää tän päivityksen vähän lyhyeks, koska oon kirjottanu tätä jo tässä kolme tuntia ja sähköpostiinkin meni ihan pirun kauan; lähestulkoon viis. Oonko hidas vai hidas?



Aika söpö hautakirjoitus, etten sanois<3 XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti