maanantai 4. huhtikuuta 2011

Here tonight.

Typerää, miten aloin tänne kirjottaa blogimerkintää ja sitten siitä tulikin enemmän Re:Evolutionin tekstiä. Huomaa, että vittuunnun nykyään todella helposti ja pienistä asioista.

Viikon päästä on taas sitten psykiatriaika ja äiti aikoo kysyä silt, että kannattaako mua päästää Japaniin ollenkaan ja nyt oon vähän väliä aina paniikissa siitä, et mitä se nainen aikoo vastata, koska en osaa ollenkaan aavistaa.

Mutta niin, eilen sain vihdoin tilata sitten itelleni ne kaks levyä, jotka oon halunnu jo pitkäänpitkään, tai ainakin melko pitkään, sekä muutaman piilarin~ Levythän on siis Deathstarsin Termination Bliss ja Black Veil Bridesin We Stitch These Wounds ja ah, en malta odottaa niiden saapumista ja kotiutumista mun levykokoelmaan. XD

Tosin asiassa on se paska puoli, että hävitin soittimeni koululle, enkä oo sitä sieltä sitten löytäny, enkä enää tuskin löydäkään, joten mulla ei sitten nyt oo mitään muuta millä kuunnella niitä levyjä, kun tietokone. Ja sitähän en siis voi ottaa koulumatkoille ja kouluun mukaan, koska daa, eli argh. No mä ajattelin, että voisin sitten tässä jossain vaiheessa käskeä äitiä ostamaan mulle uuden tollasen, koska se vanha oli muutenkin jotenkin vähän paska ja sillee, ei oikein totellu mua.

Mutta se oli ainut sellanen iso ostos, minkä tein Espanjassa, joten sillä oli tunnearvoa. x__x

...paska se oli silti ja huonosti toimi, joten ehkä en ala tunteilemaan sen takia yhtään enempää.

Pitäis tässä käydä tän viikon aikana apteekissa ostamassa sitä piilolinssinestettä ja -koteloita, joten taidampa sittenkin joutua menemään torstaina japanintunneille<3 Mutta ehkä oliskin ihan hyvä uhrautua sinne menemään näin kahden viikon putken jälkeen ja kun on vielä vika kertakin... Saattais opettaja arvostaa ja saattaisin jopa oppiakin jotain vielä siellä, muttakun ei tosiaankaan innostais mennä sinne itteään kiduttamaan ja mistä vetoa, että en mä siellä keskittyis mihinkään muuhun, kun typerään ilmeilyyn ja mafialeikkeihin. XD Tänään olis pirun hyvä päivä mennä ulos juoksemaan ja pakoon tätä Pohjois-Koreaa, mutta en taida kyllä sitäkään jaksaa tehdä ja lagaan vaan tässä koneella tääs koko loppupäivän<3 Ja tätä on ehkä tosi hassua kuulla mun sanovan/kirjottavan, ihan miten haluaa, mutta mä odotan kesää. Mä en odota mitään enempää kun sitä, että koulu loppuu ja muutan Helsinkiin ja on helvetti kesä. Vaikkakin aurinko paistaa ja kaikkia vituttaa etc., mutta silti. XD Mulla on syyni<3

Yeah, I'm the cool cat, meow, check me out~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti