keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Nein, nein, nein, we don't need it!

Tää merkintä tulee nyt vähän myöhässä, kun eilen olin tosi vähän koneella, mutta nyt sitten kaksi päivää myöhässä kerron tännekin, että jumalauta, mun levyt saapu vihdoin! Ja siinä mukana oli siis mukana piilaritkin, mutta oon ihan innoissani niistä levyistä nyt kyllä. XD Tälläkin hetkellä soi Deathstars ja ah, toki rakastan<3



Sen näköisiä levyjä siis, Deathstarsin Termination Bliss ja Black Veil Bridesin We Stitch These Wounds!

Piilareita tuli tilattua sitten neljä kappaletta ja nehän näyttävät kotelossa tältä:



Ja silmissä tältä:





...sekä tuolta^

Mitään valittamista ei kyllä oo nyt tästä tilauksesta, koska levyt soi vitun hyvin ja ah ja piilarit menee helposti silmään eikä hierrä ollenkaan. Tosin meikissä kyllä on valittamista, kun son vähän kulahtanu nätisti koulupäivän aikana taas vaihteeks. XD

Nyt tekis mieli alkaa leikkelemään hiuksia vähän taas, koska en oo saanu sitä tehtyä nyt 'bout viikkoon ja mulla kuitenkin on idea, jota haluan edes kokeilla. Ja lisäks pitäis värjätä taas vähän näitä, kun väri alkaa olla aika vitun kulahtanu ja juurikasvuakin alkaa näkyä ja hyhhyh, kun en pidä tällaisesta. XD Ja nyt muutenkin, kun en sitten lähdekään Japaniin, niin voisin värjätä hiuksia vähän erikoisemmin, mutta katsoo nyt keksinkö jonkin tarpeeks ittelleni sopivan ja näin. XD Ja jumalauta, kun haluaisin tummat hiukset, mutten kuitenkaan mustia, koska noh, en vaan halua ja mullapa nyt on vaan syyni~

Tätäpä jään siis hautumaan pääni sisälle ja ehkä joskus jotain ajatuksiani puran tännekin, kun oon saanu vähän niitä kasattua kokoon ja suunniteltua asioita enemmän, mutta toisaalta vois kokeilla jotain tosi outoa, kun kuitenkin tää tulee olemaan vaan väliaikaispaska, kesällä sitten haluan taas ihan muuttaa hiustyyliä, oon jo päättänyt sen. XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti