tiistai 7. kesäkuuta 2011

WTF!

Maanantaina saavuin Helsinkiin. Oli ihan helvetillistä kävellä yksin kotoa Kuopion juna-asemalle vika kertaa kuopiolaisena ja vieläpä niin ison tavaramäärän kanssa. Junassa mun viereen istu ekana joku randomi tyttö ja sit joku kaljamahanen jätkä, joka lähti kuitenki pian siitä varmaankin juomaan ja jätti mulle molemmat penkit ihan kokonaan.

Vähäsen saatoin dataillakin matkan aikana ehkä, kun VR on ihana ja on keksiny junansisäiset langattomat ja avoimet nettiyhteydet<3

Maanantaina en tehny paljo mitään, lagasin vaan täällä ja laitoin itelleni sängyn ja mietin, että mitä mun pitää ostaa nyt tässä tän ja huomisen päivän aikana. Mutta nyt onkin käynyt niin, että oon ostanu melkein kaiken tarpeellisen ja pöytää mun ei tartte ettiä, kun saankin sen mummolta! Mutta menen silti huomenna vielä tohon läheiselle kirpparille, jos sieltä löytyis jotain sisustukseen tarvittavaa paskaa.

Haluaisin kyllä maalata seinät tummanpunaseks, mutta se taitaa olla vähän kallis väri, niin en viitsi edes pyytää. Mua vaan häiritsee, jos ne seinät on sellaset helvetin vaaleat. Ei käy mulle ei.

Huomenna käydään ostamassa olohuoneeseen ja keittiöön maalit ja maalataan seiniä mummon kanssa ja siivotaan ja blaablaa, maanantaina tulee muuttokuorma ja pääsen asettelemaan mun huonetta vähän paremmin!

Mutta nyt lopetan sivistämällä tätä maailma siten, että kerron ihan kauhean ihmeellisen salaisuuden;

elämänasenne

on

yhdyssana.



P.S. Welcome to Finland~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti